fredag 21. november 2008

Kort fra korkurs hos TreL:)



Her er kortene som jeg lagde på kurset hos TreL. Det er moro å være med på kurs, man får ny inspirasjon og man kommer aldri tomhendt hjem. Etter dette kurset har jeg handlet glossy-ark( viste ikke hvordan de kunne brukes) , stempelputer med flere farger og en rulle-sak som jeg egentlig ikke vet hva heter. Så nå skal det stemples og nye ideer skal utprøves.
Jeg gleder meg til å se om noen av ideene mine er gjennomførbare.. så helgen kommer til å bli tilbrakt oppe på hobbyrommet:) Det helt hvite kortet er helt nydelig! Og nå har jeg bare enda mer lyst på cuttlebug, og alt utstyret som følger med den.. Det er så mye fint man kan lage med den! Cuttlebug er temmelig høyt oppe på årets julegave-ønske-liste hos meg:) Nå kaller hobbyrommet på meg! Det er bare å komme seg opp og gjøre ferdig noen flere julekort, slik at det blir plass til symaskinen og syingen av nye julegardiner:)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar