onsdag 16. desember 2009

puh!

Nå begynner det å bli lys i tunnelen (les: på julestria) og deilig er det! Etter å ha sløvet i noen dager så har jeg endelig i dag klart å få ryddet mikroskopisk masse i stuen:) det vil si at det er blitt en benk ryddigere, men det må da telle for noe det også!

Vi har i dag vært på helsestasjonen med vår lille frøken. Jeg fikk tid til et lite besøk på skolen før jenta skulle veies og måles i alle retninger. Der fikk jeg avlevert ett par takkekort, og sagt hei til noen av folkene der. Det var koselig å se dem igjen. På helsestasjonen rullet jenta vår fra rygg til mage for første gang, så det var moro. Og etter vi kom hjem gjentok hun bragden noen ganger. Utviklingen går så fort, og det er utrolig spennende og følge med på det som skjer.

Nå skal jeg prøve å få strikket noen runder på sparkebuksen til Mina Marie, er jeg heldig blir den ferdig før den blir for liten:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar