mandag 29. desember 2008

Diverse til jul:)


Her kommer litt småsnacks fra årets juleproduksjon:)

Her tar jeg med mitt forsøk på å lage en poncho, den og en matchende "baggy" lue kom under juletreet til niesen min.

Jeg skrev vell om solbærbladlikør-forsøket vårt tidligere i høst, og her kommer etikettene. Jeg har brukt en flerfarget stempelpute som jeg har rullet over ett ark med beige farge. Har videre embosset
med klart embossing pulver over. Denne bakgrunnen ble veldig spesiell, men fin:)

Spriten ble forresten veldig god:)




Her er teposene jeg lagde til den hjemelagde teen som jeg nok sikkert også snakket om tidligere i høst. Også teen ble god, spesielt med en liten skive fersk sitron oppi:) Te-posene har jeg brettet av ett vanlig A4ark, tror det var 180g. Bakgrunnen har jeg også er lagd selv, men med hjelp av ett blad-stempel:) De ble da søte i grunn:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar