mandag 29. desember 2008

Pappas 55 års kort:)







I sommer satt vi utenfor huset til bestemoren min i Beiarn og drakk kaffe. Her diskuterte vi nå vær og vind, som er temmelig vanlig:) Pappa snakket ikke bare og drakk kaffe, neida han ryddet i fiskeskrinet sitt også. Effektiv er den mannen? Så i stedet for å kaste gamle utslitte fluer så tok jeg vare på dem. Dette gjorde jeg veldig bevisst, for allerede da tenkte jeg at dette var noe pappa skulle få i retur. Så når pappas 55 årsdag var i sikte tok jeg frem fluene og lagde dette kortet til han. Mannen på stemplet fikk rød caps, nettopp fordi pappa ofte er å se i Beiar-elva med rød caps på hodet. Så da får vi håpe fiskelykken slår bedre til i kommende fiskesesong i den berømte elva og andre steder han måtte ferdes med fluestanga sin:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar