onsdag 3. desember 2008

" Så dær!"

Sånn, der har jeg fått ordnet litt opp i bloggen( beklager Bente, jeg har ikke fått snudd bildene som er på skeiva og oppned osv. :) ). Nå tror jeg at alt er i boks, med tanke på 20 julekort utfordringen hos kreativ hobby. Nå gleder jeg meg til å vente på om bidragene mine blir godkjente. Håper det:) I mellomtiden så er det mange andre prosjekter på gang. Har startet årets julepynt laging, føler meg litt som dama i "The julekalender", huset blir sikkert seende ut som hennes til slutt:) I dag har Torunn og jeg sydd rull til jula, de så veldig bra ut og håper de smaker like godt som de pleier:)

1 kommentar:

  1. Takk for flott julekort som kom i posten til oss idag og for 20 flotte kort i bloggen din! Alt er godkjent og du får en julegave i posten i god tid før julaften. Hilsen Anne Bente, Kreativ Hobby

    SvarSlett