lørdag 11. oktober 2008

Her er bursdagskortet til Snorre, var nok engang så heldig at jeg fikk lov å legge ut bildet:)
Det var litt morsomt med dette kortet. Jeg startet med innsiden og fikk låne et fisker stempel. Etter jeg hadde lagd ferdig innsiden og startet på fremsiden, tenkte jeg det hadde vært fint med et bilde der. Jeg dro til svigermor og fikk et bilde av bursdagsgutten, det var ikke før jeg var kommet hjem at jeg oppdaget hvor bra bildet passet til resten av kortet. Det er ikke alltid man er like rask på avtrekkern og får med seg hva man holder på med:) Men det gikk jo riktig bra denne gangen, for resultatet ble nå stilig selv om det var tilfeldig:)
Har brukt liquid pearls og glossy accents for å skape noen effekter. Glossy accents passer spesielt godt til å fremheve ulike ting på kortet, som her brukt for å fremheve bokstavene og for å lage små detaljer rundt om på bakgrunnen. Man kan jo late som om det er havspruten som har kommet opp på kortet, og lagd små dråper rundt omkring. Det er uannsett artig å leke seg med både glossy accents og liquid pearls på kortene:)
Dette stemplet synes jeg er skikkelig søtt, men er nok ikke så anvendelig. Så hvorfor ikke bruke det som "fra-lapp". Har også brukt det til "navnemerkelappen" på postkassen vår. Så når vi endelig har klart kunststykket med å lime det på postkassen, og i tillegg klart å fotografere det så kommer nok også det ut hit. Enkelte ting tar tid:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar