lørdag 11. oktober 2008

Historien om David!



Her er historien om David. Har fortalt litt av den lange historien her, men den er ennå ikke helt ferdig. Etter jeg laget dette har David fått en "make-over" å blitt hvitmalt, han står nå bare å skinner mot sola og tar i mot havets iskalde gufs og bris. Kanskje det en kommer en dag da han har fått festet en lampe i seg og også kan lyse gjennom vinterens mørke, vi venter i spenning! Ellers er dette første gang jeg prøver meg på å lage ett slikt bilde, og ser nå i ettertid alt jeg ville forandret på. Å det er ikke rent lite heller, men det er vel det man lærer av, men gøy var det! Jeg har brukt gamle heklete bånd fra svigemor, der jeg har sydd har jeg brukt en gammel, gammel tråd som jeg fant i syskrinet mitt. Til og med en gammel myggnetting har funnet nytt virke på denne "collagen" (hvis jeg kan kalle det det). Nå tar vi vare på alt!

Var på et kurs hos Papirdesign her om dagen, så nå gjelder det bare å fotografere det som ble laget der og få det ut hit. Lærte noen stilige triks! Spennende! Nye ideer har nå dukket opp i min lille verden, gleder meg til å se om jeg klarer å få de ut i livet:)

Leses snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar