søndag 19. oktober 2008

"Kreativ Hobbys utfordring- 20 julekort" nr 7



Til http://www.kreativhobby.no/ `s utfordring, her er kort nr 7. Her har jeg embosset tre av snøkrystallene med sølvembossing, det samme har jeg gjordt med tekststemplet. Bakgrunnen på tekststemplet har jeg fått lånt av svigermor, tror det er et stempel fra fiskars. Ellers har jeg brukt et lite snøkrystallstempel med blåfarge rundt omkring og litt blank bling. Snøkrystallene og tekststemplet er fra Kreativ hobby. Det ble et annerledes julekort for min del, da jeg egentlig er veldig for at alt som har med julen å gjøre skal være i varme rødfarger.. men fint ble det:) Er det bare meg som synes at det er lettere å embosse på aquarell papir istedet for på kartong? Synes jeg får bedre resultater på aquarell papir, embossingen blir jevnere og spesielt på tekststemplene..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar