lørdag 18. oktober 2008

"Kreativ Hobbys utfordring- 20 julekort" -kort 1






Jeg fikk plass på utfordringen hos http://www.kreativhobby.no/ , så nå kommer de første kortene:) Her kommer kort nr. 1:)

Kortet er laget av en tørkepapirrull, og som dere ser var det ikke helt lett å fotografere den uten at skyggen kom med:) Har brukt god jul stempel, nisse-stempelene fra Kreativhobby. Det runde nisse-tekst-stemplet har jeg limt i sammen og festet noen perler i. Ideen er tatt fra et kurs hos papirdesign som er å finne i Bodø.. Ellers er nissen malt med gammel maling fra ett gammelt aquarell-skrin som jeg fikk hos min søster for mange mange år siden( tror ihvertfall jeg fikk det:) ) Har brukt litt distress-ink ilag med malingen, da på ansiktet og litt på genseren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar