mandag 22. september 2008

En helg med mye kort-moro!

Denne helgen har jeg fått tid til å lage ferdig to kort og holder på med det tredje, alle er bursdagskort. Jeg har koost meg på hobbyrommet og fått prøvd ut flere teknikker:) moro! Jeg kommer til å legge ut blider av kortene etterhvert som de blir gitt bort, og har flere enn de jeg lagde i helgen som venter på å komme ut hit:) Da kommer nok også mitt siste strikke-og-pjone prosjekt ut, har strikket pulsvarmere og pjonet lue og sjal. De ble fine og ikke minst varme, da de er laget av en blanding mellom alpakka og kitten-mohair garn. Blir deilig til senhøsten og vinteren.
I går kveld fikk jeg også lagd ferdig den ene flasken med solbærbladlikør, så nå skal den stå til Lucia-dagen før prøvesmakingen tar til. Gleder meg til det! Den luktet ihvertfall godt nå, men turte ikke smake:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar