tirsdag 16. september 2008

ja jaaa...

Hmmm... endelig var det tid til litt kortlaging, skulle egentlig lese. Men det er jo ikke bestandig like lett når leselyset over deg ser ut til å leve sitt eget spennende liv:( Så da gikk jeg heller opp å startet på ett dorull-bursdagskort, skal se om jeg får lagt det ut når det er ferdig. Dette er mitt første dorullkort, men det er morsomt å arbeide med:) I går fikk jeg en stor pose full av kongler av min bestemor:) Tenker det blir mye artig ut av den posen, før den blir tom. Jeg hadde en tanke om å kombinere kongler og tovet ull i en slags uro, som kan henge i vinduet. Tror det kan bli stilig julepynt, men må bare finne ut hvordan form ullen skal være i og hvordan konglene skal være.

Men nå er det visst nok natta:) Skal tidlig opp i morgen:=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar