fredag 12. september 2008

Ups...

Her gikk vi å trodde at å lage rognebærlikør skulle være en enkel sak, helt til at vi oppdaget at den ikke tålte å stå en ekstra dag under press:( Så vårt første forsøk på å lage likøren endte ute i skogenkanten.. kjipt! Så da lagde vi heller en ekstra flaske med "solbærbladlikør-drikk-opplegg", siden vi fikk en ekstra flaske med sprit til overs:) Tror det blir bra, det lukter ihvertfall godt.

I dag fikk jeg også noen nye stempler fra Kreativhobby, så da blir det vell å lete frem litt tid innimellom alt skolearbeidet slik at stemplene kan prøves:) Gleder meg til å ta fatt på julekortene... i år skal de bli fine:) og ikke kjøpte:) hi hi hi...

Gleder meg også til å ta fatt på te-mikse-lagingen iløpet av helgen. Nå har alle bladene og bærene og alt det andre jeg har funnet i skogen fått tørket seg godt, så nå er det klart til å finne gode smakssammensetninger og klart til å tenke mer på utformingen av oppbevaringsposer til teen.. Jeg tror kanskje at denne helgen har for få timer og dager, kunne nok trengt noen dager ekstra til alle planene:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar