tirsdag 2. september 2008

Vintage-utfordringen på Kreativhobby



Her er mitt bidrag til konkurransen, jeg var så heldig at jeg fikk bruke ett barnehagebilde av min niese:) Jeg har brukt baksiden av mønsterarket "Be good: Belive", blomster fra prima, knapper og en gammel ulltråd som jeg fant innerst i en krok på hobbyommet mitt, ett gammelt hekklet bånd som svigermor har laget, jeg har klippet bokstaver. Noe som kanskje ikke vises så godt på dette bildet er at jeg har brukt Colour box: fluid chalk inkpad med fargen Burnt Sienna på noen av blomstene fra prima. Ellers har jeg brukt distress ink med fargene old paper og brushed corduroy på bokstavene. Nok om det, uannsett så var dette utrolig morsmt å holde på med og jeg håper jeg traff litt på temaet vintage.. det er første gang jeg lager noe annet enn noe som er ment som ett kort. Så jeg kan nok si at jeg er fornøyd med resultatet:)

4 kommentarer:

  1. Heia snuppa :)
    Så flink du e!!

    SvarSlett
  2. Takker:) vi må lag oss kort-scrappe- kveld med vin og stamp inkludert:)

    SvarSlett
  3. laga du god mat da? ;)

    SvarSlett
  4. Litt god mat hør vell alltids med, tapas e nok ett godt alternativ, trur æ:)

    SvarSlett