fredag 19. september 2008

Te å sånt!

Endelig har jeg fått tid til å lage teen min helt ferdig, det vil si at det gjenstår å lage poser til den. Men for en liten stund fremover oppbevares den i norgesglass. Teen ser faktisk veldig god ut og den smaker godt også:) Er strålende fornøyd:) Solbærblader og skogsbær var veldig godt ilag!

Nå til noe som ikke har noe som helst med te å gjøre. BILER!!!!!!!!!!! Jeg bare absolutt hater bilene våre! De ramler i staver hele tiden, min bil stopper i fart mens den andre bilen har hull i radiatoren og må påfylles vann i ett strekk! Dette skjer jo selvølgelig den uka jeg skal regjere huset, får vell bare sette motorvarmeren på traktoren! Eller lete frem sykkelen, bare så synd at det er så lange distanser her og ingen busser... Får håpe min bil holder seg denne uka da, får kjøre lite denne uka da.

Men nå skal jeg rydde litt, har te-støv rundt omkring fra tørkede blader som skal bli litt godt å få bort:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar